نغمہ ناز مکتومی ؔ کے قلم سے..... : ایڈیٹرعالمی پرواز Featured

Rate this item
(2 votes)
نغمہ ناز مکتومی ؔ کے قلم سے.....  : ایڈیٹرعالمی پرواز


نغمہ ناز مکتومی ؔ کے قلم سے.....

نغمہ ناز مکتومیؔ 
ایڈیٹر ’’ عالمی پرواز ‘‘




ہماری زندگی میں یکم فروری کا دن بڑی ہی اہمیت کا حامل رہا ہے۔
یکم فروری محترم جناب مہتاب عالم پرویزؔ کی پیدائش کا دن ہے۔ ’’ عالمی پرواز ‘‘ جھارکھنڈ و بہا ر کے پہلے اردو پورٹل کی لانچنگ اسی دن ہونا تھی لیکن ڈھیر ساری مصروفیت کے باعث یہ پروگرام ایک دن تاخیر سے ہوا۔
آپ تمام لوگوں کی میں بے حد مشکور ہوں کہ اس پروگرام کو آپ تمام لوگوں نے مل کر کامیاب بنایا ۔ ’’ عالمی پرواز ‘‘ کے لئے میں اُن تمام جذ بوں کو سلام کرتی ہوں۔
کُچھ عطیے جو ہمیں وراثت میں ملے ہیں اور اُن کا اظہار ضروری ہے میرے والد محترم جناب محمد مکتوم شرطؔ ایک کُہنہ مشق شاعر ہیں۔ میرے ماموں جان محترم جناب جہانگیر محمد ایک اچھّے افسانہ نگار ہیں مگر اُنہوں نے خانقاہی روایت کے پیشِ نظر ادب کو سب کچھ نہیں بنایا ۔ ویسے ایک بات اور گوش گذار کردوں کہ مولانا محترم جناب زینُ ا لعابدین مرحوم جو سرکاری حکیم بھی تھے میرے والد محترم کے پھو پھا جان تھے اُن کے بڑے صاحب زادے محترم جناب خالد سیف اُللہ جو مفتی اور قاضی بھی ہیں، اور ان دنوں حیدرآباد میں قیام پزیر ہیں اور ان ہی کے چچا جان محترم جناب مولانا قاضی مُجاہد الاسلام نوراللہ مرقدہ ہمارے قریبی ددِھیالی زمرے میں آتے ہیں ۔
محترم جناب عنایت اللہ مکتومؔ میرے تیسرے بھائی ہیں جس نے ندوۃ العلماء سے حفظ کیا اور عالِم کی ڈگری لے کر جب دادا جان محترم جناب مو لانا قا ضی مُجاہد الاسلام کے پاس پہُنچے تو اُنہوں نے اپنا صافہ اُتار کر محترم جناب عنایت اللہ کے سر پر رکھ دیا اور کہا تم روشن ؔ کے بیٹے ہو نا ۔؟تم نے ہمارا نام روشن کر دیا۔ اور میرے بڑے بھائی سے تو آپ لوگ واقف ہی ہوں گے جو کبھی نور اللہ نور ، نور مکتومیؔ ، نون مظفر پوری کے نام سے مضامین ، مقالے، افسانے ، کہانیاں ، غزلیں وغیرہ لکھتے رہے ہیں۔ ’’ الا اکلیل ‘‘کے مصنف مخدومی حضرت شمس الہدی دامت برکاتہم ، محترم جناب مہتاب عالم پرویزؔ کے دادا جان ہیں اور ایک خاص گوشہ وہ بھی عیاں کر دوں کہ افسانوی مجموعہ ’’ ریت پر کھینچی ہوئی لکیر ‘‘ کے مصنف محترم جناب مہتاب عالم پرویزؔ میرے خالہ زاد بھائی تھے ۔ بتاریخ۲ /مئی ۱۹۹۷ء جب ہم دونوں رشتہ ازدواج میں منسلک ہوئے تو وہ میرے شریکِ سفر بن گئے، اور اِن دنوں اپنے آنے والے نئے مجموعے ’’ کارواں ‘‘ اور ’’ اِ سکِن ‘‘ کی تیاریوں میں مصروف ہیں، اردو کا خمیر ہمارے وجود کا حصّہ ہے۔ اور اردو جس کے سائے تلے میں پروان چڑھی ہوں یہ ہمارے خون میں شامل ہے۔
دُعا ایمانؔ ہماری پیاری سی بیٹی ہے جس نے چھ سال کی عمر میں کہانی ’’ ایمان کو آنے دو ‘‘لکھ کر یہ احساس دلایا کہ میری رگوں میں بھی ایسا ہی خون شامل ہے ۔ دراصل اردو کی زبوں حالی اردو کی طرف سے جوبے التفاتی ہم تمام لوگوں سے ہو رہی ہے جس کا احاطہ کرنا ناقابلِ برداشت ہے۔ اپنی تلافی کے لئے یہ ’’ عالمی پرواز ‘‘ کا جھار کھنڈ و بہار کا پہلا اردو پورٹل ہم نے شروع کیا ہے۔ اور یہ تمام اردو ادب والوں کا ہے اور اس کی بنیاد میرے شریکِ سفر محترم جناب مہتاب عالم پرویز ؔ نے رکھی ہے ۔میں اللہ کے دربار میں سجدہ ریز ہوں اور میرے ہاتھ بارگاہِ خُدا وندی کی طرف اُٹھے ہوئے ہیں کہ میرے شریکِ سفر، میرے ہم سفر کا یہ سفر اور اس سفر میں اُٹھے ہوئے اُن کے قدم اپنی منزلیں چُھو لیں اور اُن کے سر کا تاج ہمیشہ اونچا رہے اسے کسی بے ادبوں کی نظر نہ لگے۔راہ میں آنے والی تمام تر پریشانیوں ، مشکلوں کو آسان بناتے ہوئے وہ یوں ہی سدا ترقی کی نت نئی منزل کی طرف گامزن رہیں، آمین ثم آمین ۔ ویسے بھی کامیابی کی طرف اُٹھنے والا ہر قدم انسان کو اُس کی منزل سے ہمکنار کرتا ہے۔
اور میں شُکر گُذار ہوں’’ عالمی پرواز ‘‘ کے سب ایڈیٹر محترم جناب افروز سلیمیؔ کی کہ اُنہوں نے پروگرام کا آغاز تلاوتِ قرآن پاک سے کیا۔
میں شُکر گُذار ہوں محترم جناب اسلم جمشید پوری کی کہ وہ اپنی گونا گوں مصروفیتوں کے بعد میرٹھ یونیورسِٹی سے تشریف لائے اور ’’ عالمی پرواز ‘‘ کے پروگرام میں شامل ہو کر، شامل طوفانی ہواؤں میں بھی اپنا وقار قائم رکھا ، اور میں شُکر گُذار ہوں معروف شاعر محترم جناب رضوان واسطی کی کہ اُنہوں نے محترم جناب اسلم جمشید پوری کا تحریر کردہ ’’عالمی پرواز ‘‘ کا پہلا اداریہ لیپ ٹاپ کی اسکرین سے پڑھ کر سُنایاا ور ساتھ ہی ساتھ ’’ عالمی پرواز ‘‘ کو پرواز کے لئے نئی دشائیں دیں۔ اور شُکر یہ اُن تمام لوگوں کا جنہوں نے اپنی تخلیقات عنایت کر کے ہماری مدد فرمائی ۔ ڈاکٹر جناب اسلم جمشید پوری ، جناب اسلم بدرؔ ، جناب رضوان واسطیؔ ، جناب مہتاب عالم پرویز،ؔ جناب افروز سلیمی ؔ ،ڈاکٹر جناب اختر آزادؔ ، جناب نیاز اختر ، جناب گوہر عزیز اور جناب جہانگیر محمد کا میں ایک بار پھر سے شُکریہ ادا کرتی ہوں۔
میں اُن تمام خواتین و حضرات کی بھی شُکر گُذار ہوں جنہوں نے ’’ عالمی پرواز ‘‘ کے پروگرام میں شامل ہو کر ہمارے پروگرام کو کامیاب بنایا۔
اپنی کم علمی اور کم فہمی کا اعتراف کرتے ہوئے میں معذ رت چاہتی ہوں کہ پھر لکھوں گی نرم ،گرم ،شیریں و تلخ انشاء اللہ........




نغمہ ناز مکتومیؔ 
ایڈیٹر ’’ عالمی پرواز ‘‘

Last modified on

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

نیا مضمون

Calendar

« March 2019 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

ممبر لاگ ان

Go to top